Ο Σύλλογος “Ορίζοντας” διοικείται από επταμελές άμισθο Διοικητικό Συμβούλιο με τριετή θητεία

Πρόεδρος
Αρχόντισσα Αναστασάκη – Μαρκετάκη
Αντιπρόεδρος
Μαρία Μανιαδάκη
Γραμματέας
Μιχάλης Χρυσοχεράκης
Ταμίας
Θρασύβουλος Κυριακουλάκης
Μέλη
Σπυρίδων Αδοντάκης, Τάσος Μαραγκουδάκης, Παναγιώτης Ορφανίδης

Χαιρετισμός Προέδρου

«Οὐχ ἑαυτῷ μόνον γεγόναμεν.»
Δεν γεννηθήκαμε μόνο για τον εαυτό μας.

Αγαπημένοι μας φίλοι,
αυτή η πεποίθηση αποτελεί την καρδιά της εθελοντικής μας προσφοράς και τον λόγο ύπαρξης του Συλλόγου μας.
Ο «Ορίζοντας» γεννήθηκε από την απλή αλλά βαθιά πεποίθηση και την συνειδητή επιλογή να στεκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο που έχει ανάγκη, με σεβασμό, αγάπη και αξιοπρέπεια, χωρίς όρους, χωρίς διακρίσεις και χωρίς προσδοκία ανταλλάγματος προσφέροντας πολυεπίπεδη και ουσιαστική στήριξη στις δύσκολες στιγμές της ζωής του.

Πιστεύουμε στη δύναμη της ανθρώπινης παρουσίας, στην ενσυναίσθηση, στη σημασία του «είμαι εδώ για σένα» και στην αξία μιας κοινωνίας που δεν αφήνει κανέναν πίσω.
Κάθε εθελοντής, κάθε δωρητής, κάθε φίλος του «Ορίζοντα» αποτελεί πολύτιμο κρίκο μιας μεγάλης αλυσίδας αγάπης και προσφοράς που μετατρέπει την δοκιμασία σε δύναμη και την ελπίδα σε πράξη.
Στον «Ορίζοντα» δεν μετράμε μόνο δράσεις και αριθμούς. Μετράμε χαμόγελα που επέστρεψαν, χέρια που κρατήθηκαν στις δύσκολες στιγμές, ανάγκες που βρήκαν στήριξη και ανθρώπους που ένιωσαν πως δεν είναι μόνοι.
Αυτή είναι για εμάς η σύγχρονη μορφή διακονίας, αυτή είναι η δύναμη του εθελοντισμού, αυτή είναι η αποστολή μας.

Σας ευχαριστούμε που πορεύεστε μαζί μας.

Με εκτίμηση,
Η Πρόεδρος
Αρχόντισσα Αναστασάκη – Μαρκετάκη